Tidsregistrering

Få en let og sikker løsning, der hjælper dig med at registrere din arbejdstid

Hvis du ligger søvnløs over den lovpligtige tidsregistrering for alle ansatte i Folkekirken fra juli 2024, så kan du ånde lettet op.

Hos DKM er vi nemlig i gang med at udarbejde et simpelt og branchespecifikt tidsregistreringssystem, der sikrer, at du og dine kollegaer nemt kan registrere timer, ferie-fridage, sygdom og andet fravær.

Det nye system hedder TID, og har til formål, at det skal være let og gennemskueligt for medarbejderne i Folkekirken at registrere deres arbejdstid.

TID er udviklet og gennemtestet i Norge, hvor de norske kirker har brugt systemet i flere år. DKM sørger for, at den danske version af TID tager højde for de specifikke behov, der gælder i en dansk folkekirke.

 

Tilpasset kirkernes behov

Systemet er tilpasset alle løn- og fraværstyper, der er knyttet til kirken. Så ved månedens afslutning har du alle relevante informationer, som let kan overføres til lønsystemet FLØS.

Med TID får du bl.a.:

  • Et værktøj der hjælper dig med at overholde loven om tidsregistrering for medarbejdere.
     
  • En nem godkendelsesprocedure så du slipper for administrationstimer.
     
  • Et enkelt overblik over alle medarbejderes registrerede timer, ferie-fridage, sygdom og andet fravær.
     
  • En tilpasset løsning til Folkekirkens ansatte, der tager udgangspunkt i alle løn- og fraværstyper der er knyttet kirken.
     
  • Mulighed for at godkende ferieønsker fra medarbejderne.
     
  • Et samlet udtræk over timer og ferie-fravær til registrering i FLØS (Direkte integration kommer senere).
     
  • Mulighed for at tidsregistrere på projektnumre.
     
  • En nem app og webadgang til medarbejderne.
     
  • Nem håndtering for de medarbejdere der er tilknyttet flere kirker. De kan bruge samme brugernavn og password og blot vælge, hvilken arbejdsgiver de vil registrere timer på.
     
  • Mulighed for at se det samlede antal timer registreret i løbet af en måned.
     
  • Et værktøj, der er GDPR-sikret og gemmer data i 5 år, som lovgivningen foreskriver.

Du kan bruge TID uafhængigt af andre systemer! Det kan dog kobles op til vores kalenderløsning Medarbeideren, hvor der vil være nogle ekstra fordele.

 

Pris

Abonnement: 50 kr. inkl. moms pr. bruger pr. måned. 

Opstartspris: Der er en opstartspris ift. opsætning og online-undervisning af administrator for at komme i gang med TID på 2.450 kr. inkl. moms.

 

FORUDBESTIL TID OG FÅ DE FØRSTE 2 MÅNEDER GRATIS FOR DINE BRUGERE

 

Planlægningsværktøj

Senere vil vi også tilbyde et planlægningsværktøj ift. at skabe overblik over de enkelte medarbejderes rådighedstid ift. planlagte aktiviteter. Det giver et nemt overblik, så du kan planlægge medarbejdernes tilstedeværelse i god tid og varsle ændringer. Det vil typisk kunne spare en del vikartimer også.

Dette værktøj vil hænge sammen med TID og Medarbeideren-kalendersystemet.

 

Kontakt mig med mere information om TID

Tidsregistrering

Tidsregistrering
menu
support
søg
kontakt
Kontakt
faux rolex